Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2017

Τζορτζ: «Οι Πέισερς με έστειλαν στους Θάντερ για να με ρεζιλέψουν»

Πολ Τζορτζ

Για την απόφαση των Ιντιάνα Πέισερς να τον στείλουν στους Οκλαχόμα Σίτι Θάντερ μίλησε για ακόμη μία φορά ο Πολ Τζορτζ.
«Ήταν πισώπλατο χτύπημα για εμένα. Ήταν σαν να μου λένε πήγαινε εκεί να νικήσεις τους Γουόριορς. Πήγαινε παίξε δίπλα στον Ράσελ και καθίστε να σας κάνουν πλάκα οι Γουόριορς. Έτσι το έβλεπα στην αρχή, επειδή δεν είχα καμία εικόνα για το ενδιαφέρον των Θάντερ για εμένα», τόνισε αρχικά ο Πολ Τζορτζ μιλώντας στο δημοσιογράφο της εφημερίδας «USA Today», Σαμ Άμικ.
Κλείνοντας, υποστήριξε: «Πάντως, δεν είμαι εδώ για να κατηγορήσω τους Πέισερς. Υπήρχαν και υπάρχουν ακόμη εκεί μερικά από τα καλύτερα άτομα που έχω συνεργαστεί ποτέ. Μεγάλωσα εκεί και θα προσπαθήσω να κρατήσω μόνο τα θετικά».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.