Για τον νέο του ρόλο στους Νιου Γιορκ Νικς τη φετινή περίοδο μίλησε ο Λετονός πάουερ φόργουορντ, Κρίσταπς Πορζίνγκις.
«Πιστεύω πως ο νέος μου ρόλος φέτος θα μου βγει πολύ φυσικά. Θα είμαι ο ηγέτης της ομάδας. Αυτό που πρέπει να κάνω πρώτα είναι να προπονούμαι σκληρότερα από κάθε άλλον συμπαίκτη μου», τόνισε αρχικά ο νεαρός άσος μιλώντας στην εφημερίδα «New York Post» και τον Μαρκ Μπέρμαν.
Ακολούθως, πρόσθεσε: «Έχουμε πολλούς παίκτες που δουλεύουν σκληρά και θα κάνω το ίδιο για να δώσω το καλό παράδειγμα. Μέσα από τη σκληρή δουλειά, μπορώ να γίνω ο ηγέτης της ομάδας και να εμπνεύσω τους συμπαίκτες μου. Θέλω να γίνω καλύτερος παίκτης και δουλεύω για να βελτιώσω τις ηγετικές μου ικανότητες. Όσο περνάει ο καιρός, θα γίνομαι ολοένα και καλύτερος».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.