Οι Σλοβένοι γέμισαν τον “Sinan Erdem” στον τελικό του Eurobasket 2017 και μετά τον θρίαμβο επί της Σερβίας (93-85) μπλόκαραν το πούλμαν της αποστολής, θέλοντας να πανηγυρίσουν με τους πρωταθλητές Ευρώπης.
πηγή: http://www.sport24.gr/Basket/Eurobasket/oi-slovenoi-mplokaran-to-poulman-twn-prwtathlhtwn.4851194.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.