Ο Κέμπα Ουόκερ προέρχεται από την καλύτερη σεζόν του, έπαιξε στο All Star Game, αλλά οι Χόρνετς έμειναν εκτός πλέι οφ! Κάτι που αποτυπώθηκε με άσχημο τρόπο στη μνήμη του χαρισματικού πόιντ γκαρντ.
Tης Eurohoops team/info@eurohoops.net
“Σίγουρα θέλω να ξαναμπώ στο All Star Game, αλλά ο κυριότερος στόχος μου είναι να οδηγήσω την ομάδα μου στα πλέι οφ. Σιχαίνομαι την ιδέα να μείνουμε και πάλι εκτός”, είπε ο Κέμπα σε μία εκδήλωση-παρουσίαση του 2Κ και θυμήθηκε πως οι Χόρνετς τα έχουν καταφέρει μόλις δύο φορές (2014, 2016) στα έξι χρόνια καριέρας του:
“Πρέπει να γίνουμε πιο σταθεροί, πιο επίμονοι. Τη μία είμαστε μέσα, δύο όχι. Αυτός είναι ο βασικός μου στόχος και πρέπει να τον πετύχουμε”.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.