Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου 2017

Κέμπα Ουόκερ: “Σιχαίνομαι να μένω εκτός πλέι οφ”



Ο Κέμπα Ουόκερ προέρχεται από την καλύτερη σεζόν του, έπαιξε στο All Star Game, αλλά οι Χόρνετς έμειναν εκτός πλέι οφ! Κάτι που αποτυπώθηκε με άσχημο τρόπο στη μνήμη του χαρισματικού πόιντ γκαρντ.

Tης Eurohoops team/info@eurohoops.net
Σίγουρα θέλω να ξαναμπώ στο All Star Game, αλλά ο κυριότερος στόχος μου είναι να οδηγήσω την ομάδα μου στα πλέι οφ. Σιχαίνομαι την ιδέα να μείνουμε και πάλι εκτός”, είπε ο Κέμπα σε μία εκδήλωση-παρουσίαση του 2Κ και θυμήθηκε πως οι Χόρνετς τα έχουν καταφέρει μόλις δύο φορές (2014, 2016) στα έξι χρόνια καριέρας του:
Πρέπει να γίνουμε πιο σταθεροί, πιο επίμονοι. Τη μία είμαστε μέσα, δύο όχι. Αυτός είναι ο βασικός μου στόχος και πρέπει να τον πετύχουμε”.
Η Σάρλοτ ενισχύθηκε φέτος με τον Ντουάιτ Χάουαρντ που επιχειρεί ακόμα μία επανεκκίνηση στην καριέρα του και το ίδιο ισχύει για τον Μάικλ Κάρτερ Ουίλιαμς που μετά τους Σίξερς δεν μπορεί να στεριώσει σε καμία ομάδα (Μπακς, Μπουλς).

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.