Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2017

ΝΔ: Εργαζόμενοι αντιμετωπίζονται με γκλομπ και χημικά – Αυτή είναι η κυβέρνηση Τσίπρα-Καμμένου


Τα «πυρά» της Νέας Δημοκρατίας δέχεται η κυβέρνηση, με αφορμή τα επεισόδια με τους μεταλλωρύχους έξω από το υπουργείο Ενέργειας.

«Όταν οι “Ρουβίκωνες” επιχειρούν να μπουν βίαια στο κοινοβούλιο, δικαιολογούνται και οι συλληφθέντες απελευθερώνονται με εντολή του Προέδρου της Βουλής», αναφέρει η ΝΔ, προσθέτοντας,

«Όταν εργαζόμενοι -που κινδυνεύουν να χάσουν τη δουλειά τους εξαιτίας των αποφάσεων της κυβέρνησης- επιχειρούν να επιδώσουν διαμαρτυρία στον αρμόδιο υπουργό, αντιμετωπίζονται με γκλομπ και χημικά. Αυτή είναι η κυβέρνηση Τσίπρα – Καμμένου», καταλήγει η αξιωματική αντιπολίτευση.




Περισσότερα στο http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=633984&catID=1



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.