Ολόκληρη η ανακοίνωση της ΕΣΗΕΑ
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ, κατά τη χθεσινή συνεδρίασή του, αποφάσισε την παραπομπή στο Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο της Ενώσεως, της διερεύνησης του θέματος απεργοσπασίας ορισμένων δημοσιογράφων - μελών της, ιδιοκτητών ή διευθυντών ειδησεογραφικών sites, κατά τη διάρκεια της 24ωρης απεργίας, που πραγματοποίησαν την Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου, σύσσωμες οι δημοσιογραφικές Ενώσεις, σε όλα τα ΜΜΕ.
Υπενθυμίζεται ότι η διαγραφή από το Μητρώο της ΕΣΗΕΑ συνεπάγεται και τη διαγραφή από τον ΕΔΟΕΑΠ.
ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
http://www.ertopen.com/news/ellada/item/44707-sto-peitharchiko-ths-eshea-oi-apergospastes
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.