Στη θέση του σέντερ αναμένεται να χρησιμοποιούν περισσότερο τον Κρίσταπς Πορζίνγκις τη φετινή περίοδο οι Νιου Γιορκ Νικς.
Όπως αναφέρει στο ρεπορτάζ του στο ESPN ο Ίαν Μπέγκλεϊ, ο προπονητής της ομάδας της Νέας Υόρκης θέλει να χρησιμοποιήσει τον Λετονό άσο σε έναν διαφορετικό ρόλο τη νέα σεζόν. Παρότι ο Πορζίνγκις αγωνίζεται κυρίως στη θέση «4», ο Χόρνατσεκ θέλει να τον τοποθετήσει κυρίως στη θέση «5».
Σημειώνεται πως πέρυσι, ο νεαρός σταρ που… έβγαλε μάτια στο φετινό Ευρωμπάσκετ με τη φανέλα της εθνικής Λετονίας, αγωνίστηκε στη θέση του σέντερ μόλις στο 20% των συνολικών λεπτών που βρίσκονταν μέσα στο παρκέ, σύμφωνα με τα στοιχεία της ιστοσελίδας «82games.com».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.