Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου 2017

Ο Ολάζουον σχολιάζει τον νέο ιδιοκτήτη των Ρόκετς

Ολάζουον
Για το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς των Χιούστον Ρόκετς μίλησε ο πρώην superstar της ομάδας, Χακίμ Ολάζουον.
«Πιστεύω πως ο Τίλμαν Φερτίτα ταιριάζει απόλυτα με την ιδιοσυγκρασία των Ρόκετς. Όλοι ξέρουν ποιος είναι ο Τίλμαν στην κοινωνία και πως είναι ένας εξαιρετικός επιχειρηματίας. Πιστεύω πως θα κάνει σπουδαία δουλειά ως ιδιοκτήτης», τόνισε αρχικά η παλιά δόξα των Τεξανών και συνέχισε λέγοντας: «Ο Λες Αλεξάντερ έκανε υπέροχη δουλειά και ήταν πολύ καλός ιδιοκτήτης. Θεωρώ ότι πούλησε την ομάδα στο καταλληλότερο άτομο».
Κλείνοντας, πρόσθεσε: «Ο Λες είχε ως στόχο μόνο τις νίκες, κάτι που ισχύει και για τον Τίλμαν. Όπως καταλαβαίνετε, το εν λόγω deal είναι εξαιρετικά θετικό αφού αμφότερες οι πλευρές είναι απόλυτα ευχαριστημένες».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.