Στα χέρια της ΕΛ.ΑΣ. βρίσκεται ακραίος ισλαμιστής, σύμφωνα με το «Έθνος».
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, σε μυστική επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. που έγινε το απόγευμα της 31ης Αυγούστου 2017, σε χώρο που λειτουργούσε παλαιότερα ως άτυπο τζαμί στην πλατεία Κολιάτσου, προσήχθησαν τρεις υπήκοοι Μπαγκλαντές.
Η έφοδος έγινε ύστερα από πληροφορίες που ανέφεραν ότι εκεί υπάρχουν μουσουλμάνοι που ασπάζονται ακραία κηρύγματα και έχουν δημιουργήσει «ισλαμιστική Αστυνομία», η οποία κυνηγά μουσουλμάνους που δεν υιοθετούν την «προβλεπόμενη» από το Ισλάμ συμπεριφορά.
Η εν λόγω «ισλαμιστική Αστυνομία» θεωρεί ότι πρέπει να τιμωρούνται - συνήθως με ξυλοδαρμούς - όσοι δεν έχουν την ανάλογη αμφίεση και τον ανάλογο τρόπο ζωής (αλκοόλ, νηστεία κτλ).
Ως πιο επικίνδυνη περίπτωση, με βάση τα στοιχεία που προέκυψαν από την έρευνα, χαρακτηρίζεται ο ένας από τους τρεις προσαχθέντες, ηλικίας 32 ετών, ο οποίος ασπάζεται τη σαλαφιστική ιδεολογία, σύμφωνα με την οποία το Ισλάμ πρέπει να εξαγνιστεί από τη δυτική επιρροή.
Σύμφωνα με την εφημερίδα, στην κατοχή του βρέθηκαν δύο κινητά τηλέφωνα. Στο ένα εξ αυτών είχε εγκατασταθεί εξελιγμένη εφαρμογή κρυπτογράφησης συνομιλιών, ενώ βρέθηκε πλήθος επαφών με μία από αυτές να έχει το όνομα «τζιχάντ».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.