Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2017

Το τελευταίο "ζντο" με άρωμα... Κωνσταντινούπολης



Ο Ντούσαν Ίβκοβιτς μάζεψε τους παίκτες του Ολυμπιακού που κατέκτησαν την EuroLeague το 2012 στην Κωνσταντινούπολη για το τελευταίο "ζντο".

Λίγη ώρα αφότου ολοκληρώθηκε το φιλικό προς τιμήν του Ντούσαν Ίβκοβιτς, ο πρώην προπονητής του Ολυμπιακού μάζεψε στο κέντρο του ΣΕΦ τους παίκτες που είχε στην ομάδα του 2012, που κατέκτησε την EuroLeague.
Από τη μία ο Βασίλης Σπανούλης, ο Γιώργος Πρίντεζης, ο Κώστας Παπανικολάου και ο Βαγγέλης Μάντζαρης, από την άλλη ο Κάιλ Χάινς, ο Πέρο Άντιτς, ο Κώστας Σλούκας και ο Μάρκο Κέσελ, μαζεύτηκαν και έκαναν το τελευταίο "ζντο" με τον "Ντούντα".
Το "κλικ" που έπιασε ο φωτογραφικός φακός ήταν η τελευταία εικόνα που έμεινε από τον αγώνα...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.