Απίστευτες δηλώσεις από τον Γερμανό επικεφαλής του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας (ESM) - Εκτίμησε ότι η Ελλάδα δεν θα χρειαστεί τα υπόλοιπα 46 δισ. του δανείου των 86 δισ.
«Στο πλαίσιο του τρέχοντος προγράμματος του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας (ESM) χορηγήθηκε στην Ελλάδα από τον Αύγουστο του 2015 το ποσόν των 39 δισ. ευρώ (σ.σ. επί συνόλου 86 δισ.). Δεν θεωρώ όμως ότι η Ελλάδα θα χρειαστεί το υπόλοιπο του ποσού, το οποίo ανέρχεται σε σχεδόν 46 δισ. ευρώ. Θα μείνουμε δηλαδή σαφώς πιο κάτω από την οροφή του προγράμματος», είπε μεταξύ άλλων ο Κλάους Ρέγκλινγκ, ο Γερμανός επικεφαλής του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Στήριξης (ESM), σε ομιλία του με θέμα «Η Γερμανία, η Ελλάδα και το ευρώ» χτες στην 14η Documenta του Κάσελ.«Ιδίως στη Γερμανία διαβάζω και ακούω συνεχώς ότι τα τελευταία 7 χρόνια δεν έχει γίνει τίποτα στην Ελλάδα. Αυτό το θεωρώ ως μια απαράδεκτη διαστρέβλωση των γεγονότων και προσβολή για τους Έλληνες, οι οποίοι αποδέχτηκαν μειώσεις σε ημερομίσθια, μισθούς και συντάξεις οι οποίες θα ήταν αδιανόητες στην Γερμανία», τόνισε.
Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.