Η Σερβία προκρίθηκε στα ημιτελικά της διοργάνωσης, αποκλείοντας την Ιταλία και πλέον στόχος της είναι να επιστρέψει στα μετάλλια στα Eurobasket, ύστερα από το ασημένιο που κατέκτησε στο τουρνουά του 2009 στην Πολωνία.
Στην προσπάθεια της, όμως, τέθηκε νοκ-άουτ ο Μπράνκο Λάζιτς. Ο σούτινγκ-γκαρντ του Ερυθρού Αστέρα, έχει ενοχλήσεις στον μηρό και δεν είναι σε θέση να συνεχίσει. Όχι μόνο δεν θα παίξει στον ημιτελικό απέναντι στην Ρωσία, αλλά θα απουσιάσει και από το επόμενο παιχνίδι.
Ο Μπράνκο Λάζιτς, βέβαια, είχε μικρό χρόνο συμμετοχής στην διοργάνωση, αγωνιζόμενος για περίπου 6 λεπτά σε κάθε ματς, με 0.7 πόντους και 0.5 ασίστ μέσο όρο, αλλά η ουσία είναι πως η Σερβία χάνει έναν παίκτη της από την συνέχεια του Eurobasket 2017.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.