Νέο μήνυμα από τους ανθρώπους της ΑΕΚ στα social Media ενόψει του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό.
Οι κιτρινόμαυροι καλούν τους οπαδούς της ομάδας που θα βρεθούν το βράδυ στο ΟΑΚΑ να στηρίξουν την ομάδα και να μην πέσουν σε… παγίδες.
http://www.filathlos.gr/aek/364267-aek-sterizoyme-ten-omada-agnooyme-tis-prokleseis
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.