Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2017

ΑΕΚ: «Στηρίζουμε την ομάδα, αγνοούμε τις προκλήσεις»

ΑΕΚ
Νέο μήνυμα από τους ανθρώπους της ΑΕΚ στα social Media ενόψει του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό.

Οι κιτρινόμαυροι καλούν τους οπαδούς της ομάδας που θα βρεθούν το βράδυ στο ΟΑΚΑ να στηρίξουν την ομάδα και να μην πέσουν σε… παγίδες.






http://www.filathlos.gr/aek/364267-aek-sterizoyme-ten-omada-agnooyme-tis-prokleseis

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.