Ο Μάκης Δημάκης θα τραγουδά με τον Σταμάτη Γονίδη και αποκάλυψε πως το επίθετό του δεν είναι Δημάκης αλλά έμεινε επειδή η Μαριώ η ρεμπέτισσα τον φώναζε έτσι!
«Κανονικά με λέγανε Δήμο, αλλά η Μαριώ η ρεμπέτισσα με φώναζε χαϊδευτικά «Δημάκη» και μου έμεινε» είπε στο Πρωινό και ο Θέμης Γεωργαντάς αποκάλυψε ότι το επώνυμό του είναι «Σιρλακίδης»!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.