Λίγα λεπτά μετά την εξαιρετική του εμφάνιση απέναντι στην εθνική μας ομάδα, ο νεαρός άσος της Ρεάλ Μαδρίτης υποστήριξε πως: "Μετά το μεγάλο καλάθι του, ο Γκόραν Ντράγκιτς μου είπε ότι τα έχουμε... μεγάλα. Ξεκινήσαμε καλά τον αγώνα, ειδικά στην άμυνα, η Ελλάδα επέστρεψε και πέρασε μπροστά γιατί είναι μια πολύ καλή ομάδα. Κι εμείς είμαστε όμως μια τέτοια, διότι αποδείξαμε ότι έχουμε τον τρόπο για να κερδίζουμε κάνοντας το παιχνίδι μας".
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.