Ο πατέρας του Παύλου Φύσσα μίλησε στην κάμερα του euronews για τη δίκη της Χρυσής Αυγής, τον φασισμό και τα επεισόδια που σημειώθηκαν στο περιθώριο της πορείας μνήμης.
«Αυτό που συνέβη στον Παύλο πρέπει να λειτουργήσει ως μια υπενθύμιση στο λαό. Ο λαός δεν πρέπει να ξεχνάει πρέπει πάντα να αγωνίζεται, πρέπει ο λαός να συνειδητοποίησει τι σημαίνει φασισμός», ανέφερε ο Παναγιώτης Φύσσας που χαρακτήρισε άδικη την αποφυλάκιση του Γιώργου Ρουπακιά και των υπολοίπων προφυλακισθέντων μελών της Χρυσής Αυγής.
Να τιμωρηθούν οι πραγματικοί ένοχοι
«Δεν περίμενα ποτέ ότι ένας επαγγελματίας δολοφόνος θα είναι σήμερα σπίτι του, ενώ ο γιος μου λιώνει στο χώμα. Ο νόμος αυτός είναι άδικος και πρέπει να αλλάξει. Θέλουμε να τελειώσει η δίκη το συντομότερο δυνατό και να τιμωρηθούν οι πραγματικοί ένοχοι», επισήμανε ο Π. Φύσσας.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.