Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2017

Ολοκληρώθηκε η μεταβίβαση - Πήρε και τυπικά το Ε ο Σαββίδης πριν λίγες ώρες...



Ολοκληρώθηκε σήμερα και συγκεκριμένα πριν λίγες ώρες η μεταβίβαση και του υπόλοιπου 49% 
του τηλεοπτικού σταθμού, «Έψιλον», στον Ιβάν Σαββίδη. Οριστικά, πλέον, ο σταθμός πέρασε στον απόλυτο έλεγχο του ομογενούς επιχειρηματία,και από δω και πέρα θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες στελέχωσης και σύστασης του νέου προγράμματος που όπως είναι ήδη γνωστό αυτό θα είναι έτοιμο για να βγει στον «αέρα» τον Ιανουάριο του νέου έτους.

Enimerosi24.gr


πηγή: http://www.tvnea.com/2017/09/blog-post_624.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.