Η υπουργός Εργασίας, Έφη Αχτσιόγλου, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο κεντρικό δελτίο της ΕΡΤ, τόνισε ότι «η πλήρης εργασία, με πλήρη ασφαλιστικά και εργασιακά δικαιώματα, η σταδιακή αναστήλωση ενός πλαισίου προστασίας που διαλύθηκε την περίοδο 2010-2014 αποτελούν βασικούς στόχους αυτής της κυβέρνησης. Και στο βαθμό που έχουμε τον χώρο και τη δυνατότητα, θα το κάνουμε. Στον βαθμό που έχουμε τον χώρο, παρεμβαίνουμε δραστικά υπέρ της κοινωνικής πλειοψηφίας».
Η υπουργός Εργασίας σημείωσε ότι το νομοσχέδιο δεν αποτελεί υποχρέωση απέναντι στους θεσμούς, αλλά «υποχρέωση μας και πρωτοβουλία δικιά μας να προχωρήσουμε σε αυτές τις ρυθμίσεις» για την καλύτερη θωράκιση αυτονόητων εργατικών δικαιωμάτων. Ανέφερε ότι πολλές από τις ρυθμίσεις προέκυψαν και από τις επαφές με τους εργαζόμενους, με τα εργατικά κέντρα και ότι πολλά από αυτά τα θέματα είναι πάγια και δίκαια αιτήματα συγκεκριμένων κοινωνικών ομάδων που είναι δίκαια και έπρεπε να λυθούν.
Περισσότερα στο http://www.altsantiri.gr/politiki/pliris-ergasia-vasikos-stochos-tis-kyvernisis-tonise-achtsioglou/
Πηγή: (ΑΠΕ-ΜΠΕ)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.