Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2017

Αποχώρησε με πόνους στο ισχίο ο Γιούνκερ από την ολομέλεια της Ευρωβουλής

Αποχώρησε χωρίς να απαντήσει στις ερωτήσεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ο Πρόεδρος της Επιτροπής Ζαν Κλόντ Γιούνκερ επικαλούμενος πόνους στο ισχίο.

Λέγοντας πως μίλησε για πάνω από μια ώρα και πως η ώρα αυτή ήταν μεν κουραστική για τους ακροατές αλλά πιο κουραστική για τον ίδιο, ο Πρόεδρος Γιούνκερ αποχώρησε από την ολομέλεια του Κοινοβουλίου για να ξεκουραστεί. 



Πηγή: http://www.protothema.gr/world/article/713188/apohorise-me-ponous-sto-ishio-o-giounker-apo-tin-olomeleia/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.