Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου 2017

Επισκέψεις υπουργών στη Θεσσαλονίκη εν όψει ΔΕΘ

Επισκέψεις υπουργών στη Θεσσαλονίκη εν όψει ΔΕΘ
Επισκέψεις στη Θεσσαλονίκη έχουν προγραμματίσει υπουργοί και άλλα μέλη της κυβέρνησης.
Τα στελέχη της κυβέρνησης θα έχουν συσκέψεις με εκπροσώπους φορέων για θέματα της αρμοδιότητας τους, με σκοπό να προετοιμάσουν το έδαφος για την παρουσία του πρωθυπουργού, Αλέξη Τσίπρα στην 82η ΔΕΘ, στις 9 και 10 Σεπτεμβρίου.
Η αρχή έγινε χθες Παρασκευή με τον αναπληρωτή υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σωκράτη Φάμελλο, ο οποίος είχε συσκέψεις με δημάρχους και μυδοκαλλιεργητές στο Γραφείο Πρωθυπουργού και τον αναπληρωτή γενικό γραμματέα του υπουργείου Υγείας, Σταμάτη Βαρδαρό που είχε συσκέψεις με την 3η και 4η ΥΠΕ.

Τη Δευτέρα στις 5 το απόγευμα η υφυπουργός Οικονομικών, Κατερίνα Παπανάτσιου και η επικεφαλής του Γραφείου Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη Κατερίνα Νοτοπούλου θα επισκεφθούν το πρώην στρατόπεδο "Κόδρα" στην Καλαμαριά για το οποίο έχουν δρομολογηθεί οι διαδικασίες παραχώρησής του στην τοπική κοινωνία. Στη συνέχεια η κ. Παπανάτσιου θα έχει συνάντηση με εκπροσώπους των επιμελητηρίων στο Γραφείο Πρωθυπουργού.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.