Με 151 «όχι» έναντι 122 «ναι», η Ολομέλεια της Βουλής των Ελλήνων καταψήφισε νωρίς το βράδυ της Δευτέρας (25/09/2017) την πρόταση της Νέας Δημοκρατίας για τη σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής, σχετικά με τη διερεύνηση τυχόν ποινικών ευθυνών του υπουργού Εθνικής Άμυνας, Πάνου Καμμένου, στη δικαστική υπόθεση του «Noor 1».
Σημειώνεται πως οι κύριοι Καμμένος και Λεβέντης απείχαν από την ψηφοφορία, ενώ από τους 300 βουλευτές, ψήφισαν μόνο 273.
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2017/09/blog-post_4001.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.