Συνάντηση με τον Πρόεδρο της Γαλλίας Εμανουέλ Μακρόν είχε το πρωί της Παρασκευής ο πρόεδρος της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης με τον οποίο όπως ανέφερε «είχε μια πολύ ουσιαστική συζήτηση για όλα τα κρίσιμα θέματα, που αφορούν τη χώρα μας και την Ευρώπη, αλλά και για την ανάγκη εμβάθυνσης της Ευρωζώνης».
«Ο Εμανουέλ Μακρόν ήρθε στη χώρα μας για να στηρίξει την Ελλάδα. Και μάλιστα στην αρχή της θητείας του. Κάτι που είναι ιδιαίτερα σημαντικό», ανέφερε ο κ. Μητσοτάκης και προσέθεσε: «Αντιμετωπίζουμε πάντα θετικά και δημιουργικά τις πρωτοβουλίες που στηρίζουν την Ελλάδα. Χωρίς υπονόμευση, ιδεοληψία, μικροπολιτικές κριτικές. Είμαστε η παράταξη που βάζει πάνω από όλα το συμφέρον της χώρας».
Περισσότερα στο http://www.huffingtonpost.gr/2017/09/08/politiki-me-to-macron-sinantithike-o-mitsotakis_n_17933710.html?utm_hp_ref=greece
(Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.