Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2017

Συγκίνησε ο Ντούντα: “Αξέχαστο βράδυ, σας ευχαριστώ!”



Ο Ντούσαν Ιβκοβιτς ήταν φανερά συγκινημένος στο φινάλε του φιλικού προς τιμήν του από τον Ολυμπιακό και απευθυνόμενος στον κόσμο ευχαρίστησε για τη μεγάλη βραδιά.

Του Λευτέρη Μούτη/info@eurohoops.net
Ο Σέρβος προπονητής, που αποθεώθηκε από τον κόσμο στο ΣΕΦ σε όλη τη διάρκεια, τόνισε μιλώντας από το μικρόφωνο: “Είναι ένα αξέχαστο βράδυ για μένα. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ που ήρθατε εδώ και για όλα όσα έχετε κάνει για μένα. Δεν θα είχα πετύχει τίποτα χωρίς εσάς”.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.