Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου 2017

«Δε θα ξεχάσω ποτέ τι έκανε η Βοστώνη όταν έχασα την αδελφή μου»

Αϊζέια Τόμας
Για το πρώτο του ματς αμέσως μετά τον απρόσμενο χαμό της αδερφής του μίλησε ο πρώην άσος των Σέλτικς, Αϊζέια Τόμας.
«‘Όταν μπήκα στο γήπεδο εκείνο το βράδυ, μετά τον χαμό της Τσάινα, σκεφτόμουν πως το είχα πολύ ανάγκη όλο αυτό. Ήθελα το γήπεδο να είναι η ασπίδα μου. Ήθελα να με βοηθήσουν να ξεχάσω. Όταν βγήκα λοιπόν έξω, ένιωσα κάτι που δεν περιγράφεται με λόγια. Οι φωνές του κόσμου ακόμη ηχούν στα αυτιά μου», τόνισε αρχικά ο Τόμας.
Ακόμη, υποστήριξε: «Είχαν πλακάτ που έγραφαν μηνύματα για εμένα και την Τσάινα. Μετά σίγησαν προς τιμήν της. Και τότε κατάλαβα πως δεν χρειαζόμουν καμία ασπίδα. Δεν ήμουν μόνος σε όλα αυτό. Όλη η Βοστώνη ήταν στο πλευρό μου και αυτό είναι κάτι που δε θα ξεχάσω ποτέ».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.