Ο Σταύρος Θεοδωράκης προανήγγειλε, την παραμονή του Ποταμιού στον νέο φορέα της Κεντροαριστεράς ακόμη κι αν ο ίδιος ηττηθεί στις εκλογές για την ηγεσία.
"Εγώ μπορώ να είμαι αρχηγός αλλά και στρατιώτης" είπε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής το Ποταμιού μιλώντας στον ΣΚΑΪ. Σημείωσε ότι έβαλε υποψηφιότητα για να φτάσει την παράταξη στο 15% και θα συνεχίσει να αγωνίζεται για αυτόν τον σκοπό.
Ο επικεφαλής του Ποταμιού επέμεινε στην διεξαγωγή ηλεκτρονικής ψηφοφορίας, ζητώντας να εφαρμοστεί το ηλεκτρονικό σύστημα που χρησιμοποιήθηκε και στις εκλογές του ξενοδοχειακού επιμελητήριου.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.