Ο Γιώργος Πρίντεζης αποθέωσε τον Ντούσαν Ιβκοβιτς και αναφέρθηκε στη συνεργασία που είχαν στον Ολυμπιακό.
Της Eurohoops Team/info@eurohoops.net
Αναλυτικά τι είπε ο Πρίντεζης στην Cosmote TV:
“Δεν θέλω να πω “ό,τι καλύτερο είχα” για τον Ίβκοβιτς, γιατί δεν θέλω να αδικήσω τους υπόλοιπους κόουτς. Ήταν χαρά, ευλογία και τύχη που τον είχα στην καριέρα μου. Γυρνώντας από την Μάλαγα μου έδωσε ταυτότητα, με βοήθησε. Χάρηκα πάρα πολύ για εκείνον, το αξίζει. Είναι το λιγότερο που θα μπορούσαμε να κάνουμε για αυτόν τον άνθρωπο.
Ήταν ένα παιχνίδι πιο… χαλαρό. Πάλι καλά που το σουτ αυτό δεν έγινε στην πραγματικότητα (σ.σ. το άστοχο πεταχτάρι του μετά το τάιμ άουτ). Ήταν πολύ περίεργο και όμορφο το συναίσθημα που τον είχαμε έστω για ένα τάιμ άουτ. Μας βοήθησε πολύ. Και τον Σπανούλη και εμένα και τα μικρότερα παιδιά. Πολλές φορές μπορεί στη ζωή σου να μην έχεις την ευκαιρία να δουλέψεις με τέτοιους προπονητές. Πρέπει να είσαι συγκεντρωμένος κάθε μέρα”.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.