Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2017

Επέστρεψε η ελληνική αποστολή



Το ταξίδι της Εθνικής μας ομάδας στο Eurobasket 2017 ολοκληρώθηκε με τον αποκλεισμό από τη Ρωσία στην προημιτελική φάση (69-74), με την αποστολή να επιστρέφει στην Ελλάδα το πρωί της Πέμπτης (PHOTOS).

Η Ελλάδα έκανε την προσπάθεια της στην Πόλη, ωστόσο έμεινε εκτός από την τετράδα του Eurobasket 2017, καθώς έχασε στον προημιτελικό από τη Ρωσία με 69-74. Οι παίκτες, το προπονητικό τιμ και όλα τα μέλη της αποστολής πήραν τον δρόμο της επιστροφής και το πρωί της Πέμπτης (14/09), στις 11:30, επέστρεψαν στη χώρα μας.
Στο αεροδρόμιο βρέθηκε κι υφυπουργός Αθλητισμού, Γιώργος Βασιλειάδης, ο οποίος υποδέχθηκε την αποστολή της Εθνικής.
Δείτε φωτογραφικό υλικό από την άφιξη της Εθνικής:
                                                                                                                                                                                    πηγή: http://www.sport24.gr/Basket/Eurobasket/epestrepse-h-ellhnikh-apostolh.4845500.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.