Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2017

Βγήκε από το νοσοκομείο ο Νίκος Βούτσης


Είναι πολύ καλά στην υγεία του και αναμένεται να επιστρέψει στα καθήκοντά του την ερχόμενη εβδομάδα

Εξιτήριο από το 251 Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας πήρε σήμερα το μεσημέρι ο πρόεδρος της Βουλής, Νίκος Βούτσης, ύστερα από την επιτυχή ολοκλήρωση των εξετάσεων, μετά την επέμβαση αγγειοπλαστικής, στην οποία υποβλήθηκε τη Δευτέρα.

Περισσότερα στο
http://www.protothema.gr/politics/article/711325/vgike-apo-to-nosokomeio-o-nikos-voutsis/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.