Ολοκληρώθηκε λίγο μετά τις 9.30 το βράδυ η κατάληψη στα γραφεία της Αυγής από αλληλέγγυους στον Παναγιώτη Ζ. και η οποία διήρκεσε μιάμιση περίπου ώρα.
Αναλυτικά στο http://www.matrix24.gr/2017/09/oloklirothike-i-katalipsi-sta-grafia-tis-avgis/
Πηγή: avgi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.