Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017

Στη Βουδαπέστη την Τρίτη ο Αλέξης Τσίπρας


Στην Ουγγαρία θα μεταβεί την Τρίτη ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας για να συμμετάσχει στην 67η Σύνοδο του Περιφερειακού Γραφείου Ευρώπης του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας που διεξάγεται στη Βουδαπέστη.
Στις 10.30 το πρωί ο πρωθυπουργός θα απευθύνει ομιλία στην Σύνοδο, η οποία θα έχει κεντρικό θέμα: Sustainable Development, health and well-being for all at all ages. (Βιώσιμη ανάπτυξη , υγεία και ευεξία για όλους σε όλες τις ηλικίες)
Στις 12 το μεσημέρι ο Έλληνας πρωθυπουργός θα συναντηθεί με τον πρωθυπουργό της Ουγγαρίας, Βίκτορ Όρμπαν, στο Κοινοβούλιο της Ουγγαρίας.
Ακολούθως στις 2 το μεσημέρι ο Αλέξης Τσίπρας θα συναντηθεί με εκπροσώπους ελληνικής ομογένειας στην Ουγγαρία, στην Πρεσβεία της Ελλάδας στη Βουδαπέστη.




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.