«Την 3η του Σεπτέμβρη 1974, το ΠΑΣΟΚ δεν γεννήθηκε για να υπηρετήσει τη ΝΔ του Κ. Μητσοτάκη. Σήμερα χρειαζόμαστε μια νέα 3η του Σεπτέμβρη, για την επόμενη Ελλάδα, τους νέους, τους Έλληνες που παράγουν και δημιουργούν», αναφέρει ο Γιάννης Ραγκούσης σε μήνυμά του με αφορμή την επέτειο από την ίδρυση του ΠΑΣΟΚ.
Περισσότερα στο http://fimotro.gr/2017/09/03/γ-ραγκούσης-το-πασοκ-δεν-γεννήθηκε-για/
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.