Το "Salt Bae" είναι το περίφημο εστιατόριο του γνωστού Τούρκου σεφ-κρεοπώλη, Νουσρέτ Γκιοκτσέ και στο συγκεκριμένο μαγαζί, το βράδυ της Πέμπτης (7/9), θα δειπνήσουν οι παίκτες της Εθνικής μας στην Κωνσταντινούπολη.
Αυτό ήταν μία σκέψη του Κώστα Σλούκα, η οποία και έγινε πράξη, με τους συμπαίκτες του να δέχονται με χαρά το κάλεσμα του, το οποίο φυσικά και ενέκριναν οι άνθρωποι της Εθνικής μας ομάδας.
Άλλωστε, η ελληνική αποστολή βρίσκεται στην Κωνσταντινούπολη, στην... Πόλη του Κώστα Σλούκα, στην οποία και κατοικεί τα τελευταία δύο χρόνια ο Έλληνας γκαρντ, αγωνιζόμενος με την Φενέρμπαχτσε, με την οποία και κατέκτησε την EuroLeague στην σεζόν που ολοκληρώθηκε. Το "παρών" στο εστιατόριο, ύστερα από το κάλεσμα του οικοδεσπότη Κώστα Σλούκα, έδωσαν και οι 12 παίκτες της Εθνικής μας ομάδας.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.