Ο Έρλι συμφώνησε να λύσει το συμβόλαιό του με τους "κιτρινόμαυρους" και να αποχωρήσει από την ομάδα, χωρίς ωστόσο να έχουν πέσει ακόμα οι σχετικές υπογραφές. Στην ΑΕΚ κάνουν λόγο για πειθαρχικά παραπτώματα του Αμερικανού, ο οποίος έφτασε στην χώρα μας την Τετάρτη (6/9) και ταξίδεψε κανονικά με την αποστολή της ομάδας στο Βέλγιο, μένοντας ωστόσο εκτός 12αδας στο χθεσινό (9/9) πρώτο φιλικό της σεζόν, για να αρνηθεί στην συνέχεια να συμμετάσχει στην απογευματινή προπόνηση που ακολούθησε. Ένα γεγονός που, δεδομένων όσων ακολούθησαν, μάλλον οφείλεται στο ότι τα πράγματα είχαν αρχίσει να παίρνουν τον δρόμο τους.
Πλέον, αν δεν αλλάξει κάτι λόγω της καλής παρουσίας των Κέλσι Μπάρλοου και Έντιν Άτιτς στο πρώτο φιλικό της σεζόν, η "Ένωση" θα βγει εκ νέου στην αγορά ψάχνοντας για έναν παίκτη με την ικανότητα να αγωνιστεί και στις δύο θέσεις των φόργουορντ, προκειμένου να συνεχίσει με 7 ξένους, όπως είχε σχεδιάσει από την αρχή.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μετά τα μεσάνυχτα του Σαββάτου (9/9) ο Έρλι "ανέβασε" στα instastories του στο Instagram διάφορα VIDEOS που τον έδειχναν να οδηγάει, ακούγοντας δυνατά μουσική.
Δείτε τα σχετικά VIDEOS:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.