Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου 2017

Κρίμα η προσπάθεια! Ήττα για την Εθνική από το Βέλγιο


ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ
Την πρώτη ήττα στον 8ο προκριματικό όμιλο του Μουντιάλ 2018 γνώρισε η Εθνική ομάδα, που έχασε με 1-2 (73΄ Ζέκα - 70΄ Βερντόγκεν, 74΄ Λουκάκου) από το Βέλγιο στο «Γ. Καραϊσκάκης» και απώλεσε τη δεύτερη θέση που κατείχε ως απόψε. Βίοι αντίθετοι, οι «κόκκινοι διάβολοι» του Ρομπέρτο Μαρτίνεθ εξασφάλισαν και μαθηματικά την κορυφή κι έγιναν η πρώτη ομάδα της ευρωπαϊκής ζώνης που προκρίθηκε για τα τελικά της Ρωσίας, το 2018.
Ο Μίχαελ Σκίμπε προχώρησε σε αλλαγές στην ομάδα, κάτι απολύτως λογικό αφού η τακτική προσέγγιση του αγώνα δεν θα μπορούσε να είναι ίδια με εκείνη απέναντι στην Εσθονία. Επέστρεψε ο Παπασταθόπουλος, βρήκε θέση ο Σάμαρης και ο Δώνης ήταν η επιλογή για την επίθεση, καθώς ο Γερμανός εκλέκτορας πόνταρε στην ταχύτητά του και δικαιώθηκε.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.