«Η κυβέρνηση με πρωταγωνιστή τον ΣΥΡΙΖΑ θα είναι εκείνη που θα βγάλει τη χώρα από τα μνημόνια και το πηγάδι της χρεοκοπίας», εκτίμησε ο αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και επικεφαλής της ευρωομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρης Παπαδημούλης, προβλέποντας πως με την παρουσίαση ρεαλιστικού σχεδίου στη ΔΕΘ η «έξοδος μπορεί να "κλειδώσει" μέσα στους επόμενους 12 μήνες, αλλά πρέπει να είναι όσο πιο σαφής και καθαρή γίνεται».
Σε συνέντευξή του στο "Ραδιόφωνο 24/7" ο κ. Παπαδημούλης, αφού τόνισε ότι «ο κ. Τσίπρας είναι ο μακροβιότερος πρωθυπουργός της Ελλάδας στα χρόνια της κρίσης», κατέθεσε την άποψη ότι «καθώς η οικονομία έχει αρχίσει να ανακάμπτει σε διάφορους τομείς, και τους επόμενους μήνες αυτό θα φανεί περισσότερο και στο εισόδημα των νοικοκυριών, θα έρθει και η ανάκαμψη του ΣΥΡΙΖΑ», που, όπως είπε, είναι «ανθεκτικός απέναντι στο διαρκές γιουρούσι της ΝΔ», και έκανε λόγο «για δυνατό ντέρμπι μεταξύ ΣΥΡΙΖΑ-ΝΔ στις επόμενες εκλογές το 2019».
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/235734/papadimoylis-i-kyvernisi-tha-vgalei-ti-hora-apo-ta-mnimonia-kai-pigadi-tis-hreokopias
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.