Ως ατυχή χαρακτήρισε την ομιλία του Κύπριου προέδρου Νίκου Αναστασιάδη στη Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών ο Τουρκοκύπριος ηγέτης Μουσταφά Ακιντζί επικρίνοντας τον, επειδή δεν αποδέχεται, όπως είπε, την «πολιτική ισότητα». Είπε ακόμα ότι «δεν θέλουμε η παρούσα κατάσταση στην Κύπρο να πάει προς το χειρότερο», εκφράζοντας ετοιμότητα να συνεχίσουν χωρίς καθυστέρηση τις εργασίες στις Τεχνικές Επιτροπής και για τα θέματα στα οποία συμφώνησαν με τον Πρόεδρο Αναστασιάδη ως (Μέτρα Οικοδόμησης Εμπιστοσύνης) ΜΟΕ, όπως η λειτουργία των κινητών τηλεφώνων και στις δύο πλευρές, η μόνιμη σύνδεση του ηλεκτρικού ρεύματος.
Περισσότερα στο http://www.tokarfi.gr/akintzi-i-omilia-tou-anastasiadi-stin-edra-tou-oie-itan-atichis/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.