Υπενθυμίζεται ότι ο υπουργός Ναυτιλίας, Παναγιώτης Κουρουμπλής, έλεγε από την πρώτη στιγμή, παρά το μέγεθος του ναυαγίου -και του προβλήματος: «Γιατί να μην κάνει μπάνιο ο κόσμος;»
Μια εξαιρετικά «δυνατή» εικόνα ανέβασε στον λογαριασμό του στο Facebook ο φωτογράφος Max Gyselinck.Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/greece/article/715563/fotografia-sok-gunaika-vgainei-apo-ti-thalassa-tou-palaiou-falirou-kalummeni-me-pissa/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.