Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου 2017

Γλιτώνουν την ταλαιπωρία οι φίλοι του Ολυμπιακού, κανονικά λειτουργεί ο ηλεκτρικός

Ολυμπιακού
Γλίτωσαν την ταλαιπωρία οι φίλοι του Ολυμπιακού, καθώς τελικά δεν θα πραγματοποιηθεί η στάση εργασίας που είχε προκηρυχθεί για σήμερα Τρίτη (12/9) στον ΗΣΑΠ, από τις 21:00 έως την λήξη της βάρδιας.
Το σωματείο των εργαζομένων αποφάσισε να αναστείλει τις στάσεις εργασίας "μετά την έμπρακτη βούληση της διοίκησης να προχωρήσει σε ουσιαστικό διάλογο" για τα αιτήματα που έχουν θέσει.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.