Τα βέλη του στην κυβέρνηση εξαπολύει ο Βασίλιας Κικίλιας σχετικά με την περιβαλλοντική καταστροφή που προκάλεσε η βύθιση του πλοίου «Αγία Ζώνη ΙΙ».
«Παριστάνει ότι έχει περιβαλλοντικές ευαισθησίες. Παραμένει θεατής στο οικολογικό έγκλημα που συντελείται στον Σαρωνικό» είπε ο κ.Κικίλιας.
Ο εκπρόσωπος της ΝΔ τόνισε πως η έκταση της ρύπανσης είναι ήδη τεράστια, ενώ αναφέρθηκε στο γεγονός ότι οι κάτοικοι της Σαλαμίνας καταγγέλλουν ότι τα συνεργεία απορρύπανσης καθυστέρησαν αδικαιολόγητα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.