
Αυτή τη Δευτέρα κάνει πρεμιέρα η εκπομπή "2 στα 2" στο Έψιλον με τις Μαρία Ένεζλη και Φωτεινή Γεωργαντά μέσα από τη συχνότητα του Έψιλον. Το μεσημεριανό πρόγραμμα θα ξεκινά στις 2 το μεσημέρι και θα ολοκληρώνεται στις 3.45.
Η εκπομπή θα είναι ψυχαγωγική με καλλιτεχνικά και gossip νέα,με συνεντεύξεις,αλλά και πολλά εμπορικά θέματα. Το αποκλειστικό ρεπορτάζ του tvnea.com αναφέρει πως αυτή τη στιγμή δεν προβλέπεται για τη νέα εκπομπή η ύπαρξη πάνελ.
Οι δύο παρουσιάστριες θα είναι μόνες τους στον αέρα και φυσικά θα έχουν στο πλευρό τους καλεσμένους, ώστε να καλύπτουν το κενό του "πάνελ".


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.