Αρκετό καιρό εκτός αγωνιστικής δράσης θα μείνει ο δεξιός μπακ από το Μάλι.
Ο Κουλιμπαλί στάθηκε άτυχος για δεύτερη φορά σε σύντομο διάστημα, αφού υπέστη ξανά θλάση στον προσαγωγό σε ένα άλλο φιλικό, κόντρα στον Απόλλωνα Σμύρνης. Αυτό σημαίνει, ότι ο Αφρικανός θα λείψει ένα μήνα εκτός, με τον Γιόχανσον να καλύπτει το κενό του.
Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/416519/neo-xtypime-me-koylimpali-ston-panathinaiko-nok-aoyt-o-afrikanos
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.