Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου 2017

Το συγκινητικό «αντίο» του Ίρβινγκ στους Καβς


Με τον δικό του τρόπο αποχαιρέτησε το κοινό του Κλίβελαντ ο πόιντ γκαρντ των Σέλτικς, Κάιρι Ίρβινγκ.
«Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Κλίβελαντ. Η αγάπη μου γι’ αυτό το μέρος θα είναι παντοτινή. Έχω πολλούς φίλους εκεί και έζησα πολλά πράγματα μαζί τους. Είχαμε τα πάνω μας και τα κάτω μας, αλλά δε σταματήσαμε ποτέ να παλεύουμε. Έτσι λειτουργεί πάντα αυτή η ομάδα», τόνισε αρχικά ο «Uncle Drew» μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Instagram και συνέχισε:
«Θέλω να πω στον καθένα ξεχωριστά πως είμαι ευγνώμων για την αγάπη που έδειξε προς το πρόσωπο μου. Ευχαριστώ γιατί με στηρίξατε όταν ήρθα 19 ετών σε αυτόν τον σύλλογο».
Κλείνοντας, ανέφερε: «Τώρα στα 25 θα ξεκινήσω ένα νέο ταξίδι, πάντα όμως με αγάπη και σεβασμό για το παρελθόν μου στο Κλίβελαντ. Κάθε ταξίδι έχει και μια ωραία ανταμοιβή».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.