Κλειστή έως το απόγευμα θα μείνει η σιδηροδρομική γραμμή Αθήνας-Θεσσαλονίκης, λόγω εκτροχιασμού τις πρωϊνές ώρες εμπορικής αμαξοστοιχίας στην περιοχή Σπερχειού με αποτέλεσμα να κλείσει η γραμμή, η οποία παραμένει ακόμη κλειστή. Έτσι, δύο επιβατικές αμαξοστοιχίες εγκλωβίστηκαν αντίστοιχα, η μια που πήγαινε Θεσσαλονίκη στον Μπράλο και η άλλη που ερχόταν στην Αθήνα στο Λιανοκλάδι.
Περισσότερα στο ertopen.com
ΑΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.