Σε μια εξαιρετική κίνηση προχώρησε ο Παναγιώτης Γιαννάκης μετά την προπόνηση (08/09) του Άρη. Προς τιμήν της εισόδου του Νίκου Γκάλη στο Hall of Fame συγκέντρωσε όλη την ομάδα στο Μουσείο της ΚΑΕ και τους μίλησε για τον θρύλο του ελληνικού μπάσκετ.
Ο Παναγιώτης Γιαννάκης επικοινώνησε με τους Βασίλη Λυπηρίδη, Χάρη Παπαγεωργίου, Διονύση Ανανιάδη και Πέτρο Ράσογλου και προγραμμάτισε την επίσκεψη όλη της ομάδας στο Μουσείο της ΚΑΕ σε μια συμβολική κίνηση τιμής προς τον Νίκο Γκάλη λόγω της αποψινής εκδήλωσής για την είσοδο του στο Hall of Fame.
Ο «Δράκος» του ελληνικού μπάσκετ μαζί με τους τέσσερις επίσης βετεράνους καλαθοσφαιριστές της ομάδας, μίλησαν στους παίκτες για την ιστορία του Άρη, τον Νίκο Γκάλη αλλά και όσα πέτυχε ο σπουδαίος αθλητής. Δείχνοντας εκθέματα από το Μουσείο, τους περιέγραψε στιγμές που έζησε με την ομάδα και σκιαγράφησε τον Νίκο Γκάλη τονίζοντας την τεράστια συμβολή του στην πορεία του ελληνικού αθλητισμού, του μπάσκετ και φυσικά του Άρη. Οι Έλληνες γνώριζαν, οι Αμερικανοί ενημερώθηκαν και ήταν εντυπωσιασμένοι με αυτά που τους έλεγε ο προπονητής τους. Πηγή: gazzetta.gr πηγή: http://www.basketplus.gr/index.php/a1-esake-basket-league/aris/item/100024-%CE%B5%CF%80%CE%BF%CF%83-%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%BD%CE%AC%CE%BA%CE%B7-%CE%BC%CE%AC%CE%B6%CE%B5%CF%88%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%BA%CF%84%CE%B5%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%AC%CF%81%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B5-%CF%84%CE%B9-%CE%AD%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%B5-%CE%BF-%CE%B3%CE%BA%CE%AC%CE%BB%CE%B7%CF%82
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.