Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2017

Το γλέντι των Σλοβένων συνεχίστηκε και στο λεωφορείο



Οι παίκτες της Σλοβενίας έγραψαν ιστορία και το… γλέντι δεν περιορίστηκε στα αποδυτήρια του “Sinan Erdem”. Συνεχίστηκε και στο λεωφορείο που μετέφερε την αποστολή!

Η Σλοβενία έγραψε ιστορία με το 92-72 επί της Ισπανίας. Το πρώτο μετάλλιο της χώρας, σε συνδυασμό με την εντυπωσιακή εμφάνιση απέναντι στο μεγάλο φαβορί του τουρνουά, οδήγησαν τους παίκτες του coach Κοκόσκοφ σε έξαλλους πανηγυρισμούς!
Μάλιστα, το πανηγυρικό κλίμα δεν περιορίστηκε εντός “Sinan Erdem”, αλλά συνεχίστηκε και στο λεωφορείο. Ο Έντο Μούριτς έδωσε το σύνθημα κι οι υπόλοιποι ακολούθησαν. Ο Γκόραν Ντράγκιτς προσπάθησε να είναι πιο ήρεμος, αλλά δεν τα κατάφερε, όπως μπορείτε να δείτε στο video που ακολουθεί:
Setup Timeout Error: Setup took longer than 30 seconds to complete.
                                                                                                                                                                    πηγή: http://www.sport24.gr/Basket/Eurobasket/to-glenti-twn-slovenwn-synexisthke-kai-sto-lewforeio.4847703.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.