Ο προπονητής της Γαλλίας, Βενσάν Κολέ, τόνισε: "Αρχίσαμε πολύ καλά, σε άμυνα και επίθεση. Είχαμε πολύ συγκέντρωση και παίξαμε καλά σαν σύνολο. Οι ψηλοί μας βοήθησαν πολύ, όπως και οι γκαρντ που παρέμειναν πολύ αποτελεσματικοί".
Τέλος, ο Νάντο Ντε Κολό ανέφερε: "Κάναμε ένα πολύ καλύτερο ματς και αντιδράσαμε μετά την ήττα μας στην πρεμιέρα. Στο πρώτο ημίχρονο κάναμε πολύ καλή εμφάνιση, ενώ στο δεύτερο είδαμε πως η Ελλάδα είναι εξαιρετική ομάδα. Θα πρέπει να παίζουμε καλά για 40 λεπτά και να συνεχίσουμε τη δουλειά".
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.