Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2017

Λεβέντης: Ο Τσίπρας και ο Μητσοτάκης είναι επικίνδυνοι

Λεβέντης: Ο Τσίπρας και ο Μητσοτάκης είναι επικίνδυνοι - Κεντρική Εικόνα/Video
«Ο ΣΥΡΙΖΑ ξεκίνησε με την αριστερίστικη, ανισόρροπη και τρελή λογική να σκίζει μνημόνια και να διορίζει στο δημόσιο και ο Αλέξης Τσίπρας δηλητηριάστηκε από το δημοσιοϋπαλληλίκι», τόνισε ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων, Βασίλης Λεβέντης,κατά την παρουσία του σε συνέδριο για τον περιφερειακό Τύπο.
Ο Βασίλης Λεβέντης εξαπέλυσε επίθεση στον πρωθυπουργό αλλά και στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης για τις θέσεις τους σχετικά με την οικονομική πολιτική, αλλά και για το ζήτημα των επενδύσεων, και επεσήμανε πως και «ο Τσίπρας και ο Μητσοτάκης είναι επικίνδυνοι», σημειώνοντας πως «η ΝΔ κυβέρνησε προ διετίας και ο κόσμος από το κατάντημα αυτό πήγε στον ΣΥΡΙΖΑ».
Σχετικά με τη στάση του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ο κ. Λεβέντης είπε πως «ο κ. Μητσοτάκης παρουσιάζεται ως εκφραστής της ελεύθερης οικονομίας», τονίζοντας όμως πως «η οικονομία δεν είναι ελεύθερη, αλλά ασύδοτη».
Όσον αφορά τις εξελίξεις σχετικά με την επένδυση στο Ελληνικό, ο κ. Λεβέντης είπε πως οι αρχαιολόγοι πρέπει να μιλήσουν και να τους δοθεί η δυνατότητα μέσα σε 10 μέρες να αποφανθούν, ενώ επιτέθηκε στον αρχηγό της ΝΔ λέγοντας πως «ο Μητσοτάκης θέλει να καταργήσει τους αρχαιολόγους».
Τέλος, ο κ. Λεβέντης, αναφερόμενος στην κατάσταση που επικρατεί στις δημόσιες υπηρεσίες, είπε πως στο δημόσιο υπάρχει «ένας κομματικός ιστός διαφθοράς που πρέπει να καταπολεμηθεί», σημειώνοντας μεταξύ άλλων πως «αυτά τα κυκλώματα ασκούν την εξουσία και όχι ο κάθε υπουργός ο οποίος είναι διακοσμητικός».


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.