Συγκροτήθηκε σε σώμα στις 4 Σεπτεμβρίου το Διοικητικό Συμβούλιο της Τηλέτυπος ΑΕ, το οποίο εξελέγη από την έκτακτη Γενική Συνέλευση των μετόχων της 17ης Αυγούστου 2017.
Πρόεδρος και νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας ορίσθηκε ο κ. Μάρκος Χύτας του Ευαγγέλου.
Περισσότερα στο http://fimotro.gr/2017/09/15/νέο-πρόεδρο-απέκτησε-το-mega/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.