Λίγο πριν από την έναρξη του φιλικού αγώνα προς τιμήν του Ντούσαν Ίβκοβιτς στο ΣΕΦ, μικρή μερίδα φίλων του Ολυμπιακού ξεκίνησε υβριστικό σύνθημα κατά του Ζέλικο Ομπράντοβιτς. Η αντίδραση της υπόλοιπης εξέδρας όμως ήταν άμεση, βάζοντας τέλος στο γεγονός, εν τη γενέσει του.
Είναι χαρακτηριστικό, πως το τιμώμενο πρόσωπο της βραδιάς, Ντούσαν Ίβκοβιτς, "πάγωσε" προς στιγμήν από το γεγονός, πριν επέλθει η απόλυτη ηρεμία και η διαδικασία συνεχιστεί κανονικά, με την έναρξη του φιλικού αγώνα.
Αργότερα μάλιστα, δεν ήταν λίγοι οι φίλοι (κυρίως παιδιά) του Ολυμπιακού που έφτασαν μέχρι την πρώτη σειρά των επισήμων για να βγάλουν selfies με τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς και τον Δημήτρη Ιτούδη.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.