Πριν από περίπου 10 χρόνια κάποιοι προφήτευαν ότι το σίριαλ μόλις τώρα αρχίζει. Πράγματι είχαν δίκιο διότι ακόμη και σήμερα το σίριαλ συνεχίζεται.
Ο λόγος για το δικαστικό σίριαλ μεταξύ δύο πρώην καναλαρχών, δηλαδή των κ.κ. Τσοτσορού και Κοντομηνά. Η ιστορία βέβαια αρχίζει από το 2003-2004 όπου σύμφωνα με τον κ. Τσοτσορό ο κ. Κοντομηνάς παραβίασε τη νομοθεσία για το βασικό μέτοχο. Το πρωτόδικο δικαστήριο που έγινε δικαίωσε τον κ. Κοντομηνά, ωστόσο ο Στάθης Τσοτσορος πήγε την υπόθεση στο Εφετείο Αθηνών όπου πρόσφατα δικαιώθηκε πανηγυρικά.
Το δικαστήριο αποφάσισε ότι ο κ. Κοντομηνάς πρέπει να καταβάλει τον κ. Τσοτσορό συνολικά 9.000.000 ευρώ συν τους νόμιμους τόκους που σημαίνει ότι το συνολικό ποσό θα ξεπεράσει τα 17.000.000 ευρώ. Παράλληλα το δικαστήριο απήγγειλε προσωπική κράτηση σε βάρος του Δ. Κοντομηνά διάρκειας 12 μηνών ως μέσο αναγκαστικής εκτέλεσης και 450.000 ευρώ για την δικαστική δαπάνη. Ωστόσο κάποιοι λένε ότι ακόμα το σίριαλ δεν έχει φτάσει στο τέλος του, ίσως υπάρχουν ακόμα και άλλα επεισόδια δικαστικά ή μη που έχουμε να δούμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.